In het hart van je klanten en (nieuwe) collega’s

Met een commerciële blik kijk ik hoe jij als organisatie maatschappelijk(er) betrokken kunt zijn. Eerlijk communiceren over de stappen die jouw organisatie zet om de wereld doelgericht mooier, beter of leuker te maken, is waanzinnig inspirerend. Het maakt je merk sympathiek en wekt vertrouwen. En dat wakkert intern én extern een vuurtje aan. Klanten verbinden zich graag met sympathieke en betrouwbare merken – net als jouw (toekomstige) collega’s. Met campagnes maak ik het cirkeltje rond, zodat iedereen begrijpt waar ze kopen, werken – en samen voor (of tegen) strijden

Zo kun je met me werken

Projectleider of campagnemanager

Strategie en uitvoering van marketing- en awareness campagnes

Als er intern of extern iets in beweging moet komen, ben ik de aanjager. Meer (naams)bekendheid, het opfrissen van je (merk)imago of het doorontwikkelen van je nieuwe website? Geef maar aan mij. Jouw campagne of project op rolletjes – alles hapklaar en overzichtelijk. Doelen worden gehaald, de communicatie doet wat het moet doen en alle stakeholders zijn goed op de hoogte. Kortom: jij hebt er geen omkijken meer naar.

Copy en content

Met copy en content jouw doelgroep raken in hoofd en hart

Als contentmanager werk ik op het snijvlak van IT, marketing en communicatie. Doelgericht en gestructureerd maak, publiceer én beheer ik de content op jouw online kanalen. Ik schakel gemakkelijk met webdevelopers en -designers en speur naar optimalisatie-kansen in UX-design. Van social campagne tot nieuwsbrief die iedereen wél wil lezen en schot-in-de-roos webteksten. Geschreven voor mensen (B1) en geoptimaliseerd voor Google (SEO).

Versterking van je marcom team

Interim: frisse blik voor je (marketing)team

Is je favoriete collega met (ouderschaps)verlof of op wereldreis? Heb je tijdelijke versterking óf een frisse blik nodig in je team? Als interim marketing- en communicatiespecialist help ik jouw organisatie verder als er (tijdelijk) te weinig handjes zijn.

Denken, doen en doorpakken

Naast veel vragen stellen ben ik ook dol op doorpakken. Heb een hoofd vol ideeën – maar dat moet er ook uit. Het liefst zo concreet, gestructureerd en rap mogelijk. Marketing- en communicatiekennis combineer ik met projectmanagement. Problemen fix ik sneller dan jij het woord oplossing kunt zeggen.

Hoor het eens van een ander

Deze website maakt gebruik van cookies. Door de website te bezoeken, stem je hiermee in.