Hi, ik ben Puck
Waar mag jouw organisatie om bekend staan? Wat wil je écht bereiken? Waarom? Door goed te luisteren én veel vragen te stellen vind ik het antwoord op de vraag achter de vraag. Beetje irritant – wel nuttig. Hét startpunt van krachtige communicatie.
We moeten minder praten - en meer doen
Ik wil meer menselijkheid en groen bewustzijn brengen in organisaties, zodat ze hun invloed inzetten voor iets goeds. Nadenken, plannen maken en dan volle bak actie. Aan de slag en doorpakken. Want praten over groene doelen en ons gezamenlijke verlangen naar een gelijkwaardige maatschappij – dat doen we genoeg. Het is tijd om écht iets te veranderen.
Samen kom je verder
Met ruim 10 jaar ervaring als marketing- en communicatiespecialist heb ik aan een half woord genoeg. Ik voel snel aan wat er leeft en speelt in je organisatie, en praat graag met mensen om ze beter te leren kennen. Met een frisse blik verbind ik mensen en hun ideeën met elkaar. Samen komen we verder. En kunnen we iets in beweging zetten.
Ook Puck
34 jaar geleden geboren in Brabant, maar verliefd geworden op Utrecht me stadsie, waar ik kunstgeschiedenis en taalwetenschap studeerde. Met tekst en beeld een boodschap brengen beheers ik beter dan het Brabants dialect. Al schreef ik over dat laatste wel m’n masterscriptie: Regionale identiteit in Noord-Brabant verbeeld en verwoord op Facebook (ja, echt).
De generalist in mij is steeds op zoek naar iets nieuws om te leren: ik heb ieder kwartaal een nieuwe hobby. Zo leerde ik boekhouden en websites bouwen voor de leuk. Ik ben dol op Lego en het maken van muziek. In de zomer vind je me op een Lowlands-achtig festival of ergens op een terras met een (glutenvrij) biertje en iets van de menukaart.
Naast iets doen voor een betere wereld, kom ik ‘s ochtends vooral m’n bed uit om te eten. En spring ik meteen op van de bank als je me vraagt of ik mee wil naar een concert of een theatervoorstelling.
Meer lezen over m’n studies en werkervaring? Staat allemaal op LinkedIn. Stuur je een connectieverzoek? Vind ik leuk.
Benieuwd wat ik voor jou kan betekenen?
Welke boodschap wil jij in beweging zetten? Waar mag jouw organisatie bekend mee worden? Met eerlijke marketing en communicatie zorg ik ervoor dat mensen net zoveel van je merk gaan houden als ik van nieuwe hobby’s.