“Kwaliteit staat voorop en het doel is altijd leidend – dat is Puck haar kracht.”
Eefke Hoefnagel – campagnemanager Heijmans: “Heijmans werd vooral geassocieerd met wegen en woningbouw, terwijl we ook expert zijn in duurzaam beheren, onderhouden en verbouwen van utiliteitsgebouwen. We schakelden Puck in voor campagnes en content marketing – strategie én uitvoering. Samen lanceerden we een nieuwe belofte: ‘toekomstvastwaarde’. Met dit nieuwe begrip hebben we een sterke positie in de markt gepakt als duurzame huisvestingspartner. In heel korte tijd hebben we grote merkbekendheid opgebouwd: na een merkmeting kende 85% van de ondervraagden het begrip ‘toekomstvastwaarde’. Een geweldig resultaat.”
“Puck werkte vanaf het begin strategisch en uitvoerend mee. Van concept tot campagne en alle content-creaties. Als contentmarketeer maakte ze leaflets, klantverhalen, een manifestvideo, een podcastserie en LinkedIn ads. Als campagnemanager stuurde ze het campagneteam aan en rapporteerde ze aan de directie.”
Duurzaamheid ligt haar nauw aan het hart
“Verduurzaming van bedrijven is voor Puck een belangrijk thema – ze begreep snel wat er speelde bij de doelgroep en in de duurzaamheids- en utiliteitsmarkt. Vanaf het begin was er een goede klik – we hadden aan een half woord genoeg. Ze bracht humor op de werkvloer en lag erg goed in het team. Belangrijk als interimmer.”
Die kritische blik is Pucks kracht
“Kwaliteit staat voorop en het doel is altijd leidend – dat is Puck haar kracht. Ze durft kritisch te zijn en vragen te stellen: ze houdt goed in de gaten of dat wat van haar gevraagd wordt, bijdraagt aan de doelstelling van de campagne.”
Bijzonder betrokken
“Haar betrokkenheid bij het bedrijf was echt geweldig. Zzp’ers doen vaak opdrachten en maken dan die uren – dat was bij Puck echt anders, en maakt haar een heel fijn persoon om mee samen te werken. Ze wil écht ergens aan bijdragen en is gemotiveerd en scherp. Wil je je campagne naar een hoger niveau tillen? Zet Puck in!”