“Puck werkt grondig, ziet gauw waar het om gaat, schakelt snel en pakt lekker door.”
Bart van Gerven – voorzitter en oprichter SRCM: “Bij Social & Responsible Credit Management (SRCM) willen we dat betalingsachterstanden worden opgelost met respect voor ieder z’n situatie. Voor gerechtsdeurwaarders ontwikkelden we het SRCM-keurmerk: een concreet kader, zodat het voor deurwaarderskantoren en incasso-organisaties duidelijk is aan welke voorwaarden en eisen zo’n respectvol incassotraject moet voldoen. Puck ontwikkelde voor ons een brochure waar alle deelnemers van SRCM in gepresenteerd staan – deze delen we nu uit op beurzen en evenementen.”
Veel marketeers kunnen zich moeilijk inleven – met Puck klikte het meteen
“Er zijn niet veel marketeers die ervaring hebben met deurwaarders- en incassobureaus – en gelukkig maar. In eerdere samenwerkingen met marketeers ging het vaak niet goed – mensen vinden het ingewikkeld en kunnen zich moeilijk inleven. Maar met Puck klikte het meteen. Ze is slim, geïnteresseerd en stelt meteen goede vragen. Ze werkt grondig, ziet gauw waar het om gaat, schakelt snel en pakt lekker door.”
De samenwerking ging van een leien dakje
“Puck heeft aan een half woord genoeg, pakt het werk meteen op en regelt het ook gelijk met de opmaak. We hadden eigenlijk geen omkijken meer naar dit project – en da’s best knap. Het was een complexe opdracht met veel tijdsdruk: 20 organisaties bellen voor een interview, tekst en foto’s is een hoop geregel.”
“Van de geïnterviewde deelnemers kregen we terug dat ze het een goed en fijn gesprek vonden met Puck – en dat alles mooi is uitgewerkt. Dat is voor ons natuurlijk heel belangrijk, want dat zijn onze klanten. Geen groter compliment dan een nieuwe opdracht: we gaan opnieuw met Puck samenwerken.”